Jak zarabiać w programach partnerskich - praktyczne porady.

krótki opis obrazka

Mimo, że programy partnerskie są dostępne na naszym rynku od wielu lat, to wiele osób wciąż podchodzi sceptycznie do tego typu działalności, twierdząc, że to strata czasu i pieniędzy, a jakiekolwiek dochody udaje się osiągnąć tylko garstce ludzi. Mają rację? Wszystko zależy od punktu widzenia, od tego jakie sobie założymy cele i jakie mamy oczekiwania. Zawsze najłatwiej jest krytykować i oceniać, ale dopóki samemu się nie spróbuje, to tak naprawdę niewiele można na ten temat powiedzieć.

Osobiście nie mam zamiaru nikogo nakłaniać ani namawiać, aby spróbowali swoich sił w tego typu działalności. Chciałbym natomiast pokazać swój punkt widzenia, a każdy z Was, samodzielnie podejmie decyzję o tym czy warto.

Po pierwsze:

Udział w Programach Partnerskich jest zawsze bezpłatny.

Nie ponosimy żadnych kosztów, a jedyne co poświęcamy to nasz cenny czas. Nie mamy żadnej gwarancji na to że będziemy zarabiać, ale mamy gwarancję że nic nie stracimy. Więc dlaczego nie warto by spróbować?

Po drugie:

Czy w Programach Partnerskich zarabiają tylko nieliczni?.

Jeżeli ktoś myśli, że przystępując do jakiegokolwiek programu będzie z miejsca zarabiał kilka czy kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie, to szybko się rozczaruje. To niestety nie działa w ten sposób. Proces zdobywania potencjalnych klientów jest bardzo długi i najpierw trzeba zdobyc ich zaufanie, a dopiero później można myśleć o sprzedaży. Dlatego to jest działalność dla osób, które są cierpliwe, które potrafią krok po kroku budować swoją pozycję na rynku. Między innymi dlatego tylko nieliczni się odnajdują w tym biznesie i tylko nieliczni potrafią się z tego utrzymać. Jeden z moich znajomych zarabia obecnie ponad 50 000 zł miesięcznie, promując tylko jedną markę. 11 lat , bo tyle mu zajęło dojście do tego poziomu, w którym jest teraz. Czy potraficie sobie wyobrazić siebie, dążących do celu przez jedenaście lat?

Po trzecie:

Dlaczego warto dołączyć do programów partnerskich.

Tylko nieliczni potrafią znaleźć w sobie tyle motywacji, żeby latami czekać na sukces w tej dziedzinie. Sukces, który nigdy może nie przyjść. Dlatego moje podejście, jest troszkę inne i nie nastawiam się na ogromne zyski czy na to, żeby w przyszłości prowizje z programów partnerskich były jedynym moim źródłem dochodów. Owszem, promuje produkty, które osobiście uważam za dobre i takie z których sam korzystam, ale zdaję sobie sprawę z tego, że bardzo trudno się jest przebić. Dlatego, często sam korzystam ze swoich linków partnerskich, kupując czy zamawiając jakiś produkt. Prowizja zawsze zostaje dodana do mojego konta. Pozwólcie, że przytoczę jeden przykład, obrazujący sposób w jaki to robię i pokazujący, że można łatwo zarobić prowizję i dodatkowo sporo zaoszczędzić.

Szukając nowego telewizora, skorzystałem z promocji poprzez mój link partnerski. Tylko na kupnie, zaoszczędziłem 720 złotych, dostałem 50 złotych zniżki za zapisanie się do newslettera, a na koniec otrzymałam 12% wartości transakcji z mojego programu partnerskiego. Można? Podobnie postępuje z innymi rzeczami typu książki, ubrania czy buty. Wprawdzie nie są to duże sumy, bo to kilka procent od wartości zamówienia, ale zawsze to oszczędność.

Po czwarte:

Na jakich programach partnerskich zarabia się największe prowizje?

Odpowiedź jest prosta, na finansowych. Dużo trudniejsza jest już droga którą trzeba pokonać, żeby się przebić, ponieważ konkurencja jest ogromna. To nie oznacza, że jesteśmy skazani z góry na porażkę. Możemy wykorzystać podobny patent, o którym pisałem wcześniej. Możemy składać wnioski w swoim imieniu, przy czym należy pamiętać że tylko na darmowe produkty, za które nie poniesiemy żadnych kosztów i takie których jeszcze nie mieliśmy, ponieważ prowizja jest naliczana tylko jeden raz. Dlatego ja skupiam się na kontach osobistych (otwieram darmowe, spełniam warunki i zamykam), lokatach i chwilówkach.

Jak zarobiłem prawie 5 000 złotych na samych pożyczkach.

Najpierw otworzyłem darmowe konto w banku, później korzystając z mojego linku partnerskiego, składałem wniosek o "chwilówkę". Pieniądze wpływały na moje konto, na którym leżakowały aż do momentu spłaty. Wpłacałem je z powrotem na konto przed upływem terminu spłaty, a prowizja z programu partnerskiego wpływała na moje konto. Należy pamiętać, że można to zrobić tylko raz i żeby wybierać tylko te firmy, które gwarantują, że pierwsza pożyczka jest darmowa. Ja to zrobiłem 52 razy i za każdą otrzymałem należną prowizję. Po rejestracji w programie partnerskim i przejściu do zakładki "tabela prowizji", zobaczycie, że za niektóre pożyczki można dostać nawet 260 złotych prowizji. Myślę, że za 10 minut pracy , przed komputerem to godziwe wynagrodzenie.

Po piąte:

Dlaczego warto dołączyć do więcej niż jednego Programu Partnerskiego?

Dlatego, że prowizje za dany produkt mogą się od siebie różnić. Należy więc dokładnie je porównać przed wysłaniem wniosku, ponieważ czasem różnice bywają spore. Ja mam aktywne konta w trzech finansowych programach partnerskich i wszystkim zainteresowanych tym sposobem zarabiania polecam dołączenie do wszystkich trzech. Jak widzicie, dorobienie sobie kilkuset złotych w miesiącu , wcale nie musi być trudne i uciążliwe. Należy sobie wszystko dokładnie zapisywać, żeby się w tym nie pogubić.

Dołącz do osób , które zarabiają w ten sposób.

Money2Money

System Partnerski Bankier

Program Partnerski ComperiaLead

Osoby, które szukają serwisu, w którym będą mogły działać w wielu branżach, a prowizja ze wszystkich będzie łączona w jedno, dzięki czemu będą miały większe pole manewru polecam:

WebePartners - Twoja sieć afiliacyjna

Każdy sam musi sobie odpowiedzieć, czy warto w to zainwestować swój czas. Ja ze swojej strony mogłem Wam pokazać jeden ze sposobów zarabiania pieniędzy. Sposób o którym mało kto mówi, a wielu go stosuje, dlatego że nikt nie chce stracić potencjalnego klienta.

Brak komentarzy: